A perfect day


God kväll!

Idag har jag hunnit med en hel del faktiskt!
Vaknade upp i hällby och tog bussen tillbaka till Viptorp. Lämnade tvättstugenyckeln till Jessica så att hon äntligen kunde få tvätta, gav Liam mat och åkt ner på stan igen.

På stan träffade jag Sandra, "The Sandra", min gamla bästaste vän som jag inte träffat sen aug 07.
Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var lite nervös, men trot eller ej så kändes det på något skumt sätt som att tiden stått stilla. Hon har missat min graviditet, Liams födsel och Liams första 10 månader. Men allt kändes precis som förr!
Underbart!

Vi möttes utanför Laboro eftersom jag hade tid för att pierca naveln. Och det gick bara finnemang!
Nu får jag bara hoppas på att det vill läka ordentligt. Är lite orolig eftersom jag haft sånna problem med mina öron, har ju tagit hål ca 8 ggr, men har bara 2 hål.. Blir infekterat jättelätt!

Efter laboro gick vi och käkade på Mc'donalds, eller ja, jag käkade..
Och efter det gick vi hem till Sandra och Andreas lägenhet i nyfors, jättemysig!
Pratade gamla minnen och massa annat :)
Vid 18, gick vi tillbaka till stan för att ta bussen hem.



Åh det känn såå skönt att äntligen träffat dig din lilla fegis! Jag hoppas verkligen att vi kan få samma relation som vi hade förut, för jag har saknat dig så in i helvete!




Nej nu ska jag fortsätta kolla på "lie to me"

Sov så gott :)
/V

Kommentarer
Postat av: sandra

Det var jättekul att träffa dig (och Liam!) igår! och jag håller med, känns som tiden stått stilla. Men vill iallafall säga att det var hur trevligt som helst, bättre sent än aldrig ;P Jag ser fram emot att träffa dig igen och jag hoppas & tror att vi kan bygga upp en sån relation igen, vi får ta en dag i taget :) <3

2009-03-19 @ 12:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0