Delicious


Har precis ätit klart, sent jag vet.
Men det har lyckas bli så att jag lagat mat till mig själv så fort Liam somnat.
Och eftersom han somnar runt 8 varje kväll så blir det ju lite sent.
Men nu är jag hur som helst proppmätt!
Gjorde lax och potatis i ugn, med fetaostsallad och guacamole.
Sååå gott !

Dagen har spenderats med min kicka Angelica.
Har varit nere en snabbis på stan, käkat på Mc'donalds och handlat lite smink.
Sen ringde jag Marie när vi kom tillbaka till viptorp, och snäll som hon är så får vi låna hennes tvättstugenyckel!
Har liksom inte tvättat på typ 2 veckor, så kläderna börjar ju "ta slut" om man säger så.
Så imorgon är det städ och tvättdag som gäller.

Jag är verkligen sjukt trött och funderar på att gå och lägga mig strax.
Tror att en orsak till att jag mår som jag gör, är på grund av att jag knappt sover längre.
Somnar kanske runt 2-3 och sen vaknar Liam vid 6..
Sen blir det ju knappast någon vila under dagen när man har en liten buse att ta hand om!
Men jag får ju helt skylla mig själv, skulle ju egentligen kunna lägga mig samtidigt som Liam.
Men det är ju det här med egentid som lockar något grymt. Dilemma.

Se klart på lyxfällan, plocka undan maten, plocka lite i lägenheten, sova.


Kaos.
/V





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0