Fan ta allt

Nej såhär dåligt var det längesen jag mådde.
Varför ska all skit hända på en och samma gång?

Du betyder mycket, jag har menat vartenda jävla ord jag sagt och jag kommer sakna dig något enormt.
Det sårar mig som fan att du inte kan ta åt dig av det. Att du ska tala om för mig vad jag känner och inte känner.
Och vad jag menat och inte menat.
Du får väl helt enkelt tro precis vad du vill, jag har i alla fall sagt som det är.

Det finns inget mer jag kan göra.
Förlåt för allt </3

/V

Kommentarer
Postat av: Snigeln

<3

2009-03-16 @ 12:34:01
Postat av: Sandra

Vilken bra blogg du har. Har lagt till dig på bloglovin. Ska bli spännande att följa och se vad hur hittar på framöver.

Ha en strålande dag så länge!

2009-03-16 @ 15:06:51
URL: http://munkakvarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0