Finally friday


För visst är det väl fredag?
Känner att jag har rätt taskig koll numera, haha.

Igår var det ju som sagt en stor dag i mitt liv, jag klippte mig.
Och trot eller ej, men håret är fortfarande långt!
Bad henne att ta så lite som möjligt eftersom jag är så nöjd med att mitt hår äntligen blivit långt,
och trots att det var superslitet så var det inte så mycket som rök, skönt!

I övrigt så var jag med mamma en snabbis till tuna park igår och vi fikade och käkade lunch :)
Sen bar det av ner på stan och jag och Liam mötte upp Sara igen, himla trevligt att umgås med henne två dagar i rad när man inte ses särskilt ofta annars!
Vi gick till polisstation för att se om de fått in Jessicas och mint tvättstugenyckel (som jag så smidigt glömt kvar på en bänk på torget..) Men icke, de hade inte fått in den.
Känns lite konstigt om någon skulle ha lagt beslag på den med tanke på att det bara var en lös nyckel, ingen nyckelknippa alltså.
Jag menar, vad skulle någon möjligtvis tjäna på att ta den?

Hur som helst, ikväll kanske Icchay ska ha Liam över natten. Men jag vet inte om jag vågar lämna iväg honom, har aldrig varit utan honom en hel natt. Så jag känner mig jättenervös, hönsmamma som jag är!
Men kan stolt meddela att min prins numera tar flaska! Det är jätteskönt, så den senaste veckan har han fått välling på kvällen/natten. Det är verkligen grymt skönt. inte minst för mig, som har "natt"' ammat tills nu..

Så om jag nu vågar lämna iväg lillprinsen så har jag lite planer på att möjligen hitta på något med Angelica, får se vad det blir i sånna fall! :)

Nu står Liam med min bh i högsta hugg och drar den över teven, haha!
Tänkte bara meddela alla om det ;)



Ha en trevlig helg!
/V


 

Kommentarer
Postat av: en sån där "ung mamma"

MEN GUUUD VAD SÖT! :D

2009-03-06 @ 14:27:49
URL: http://jonnalantz.blogg.se/
Postat av: jessica

Saknar er! Sötnosen bara växer o växer! =) <3

2009-03-06 @ 17:00:32
URL: http://letmebemeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0