Gårdagen


God förmiddag mina kära läsare.

Gårdagen blev lyckad!
Åkte först hem till Sandra och förfestade lite tillsammans med, henne, Jonnah och Cissi.
När vi var lagom runda under fötterna drog vi oss ner på stan för att gå till Harrys.
Men eftersom stället var dött gick vi vidare.
Lotus var stängt så det slutade med att vi satt oss på time out.
Kanske ingen höjdare i sig, men jag var sådär lagom full och glad så det dög alldeles utmärkt för mig iaf!
Har som sagt, aldrig varit ute onykter, att det nu råkade bli på time out, en onsdagskväll kan vi ju kalla för en mjukstart.
Men det kommer fler tillfällen!

Liam skötte sig bra hos sin pappa igår och det känns jättebra att han har fått vara så länge med Icchay för en gångs skull. För han behöver sin pappa! Och jag hoppas det kommer fortsätta fungera bra, för allt jag vill är att Liam ska få ha både sin mamma och pappa där för honom, alltid. Ovsett hur mammas och pappas relation till varandra ser ut.
Det är ingenting som ska gå ut över honom, och inte påverka honom på något sätt.

Nu är min lilla prins hos mig igen och det känns så underbart. Han ligger och sover i våran säng, och har snart gjort det i två timmar! Tror att han tyckte det var skönt att komma "hem" igen där han känner igen sig.
Min älskade lilla kille, du är verkligen allt för mig och du gör mitt liv till det bästa!

Själv mår jag väl som jag förtjänar idag, inget vidare med andra ord. Men jag är nöjd och glad ändå!
Solen skiner och alla vet ju vad jag tycker om det! UNDERBART!

Tror jag ska gå och se mig för i kyl och frys för och se vad man kan tänkas laga till lunch.
(Jag och Jessica fyllde ju upp med mat för 2000 spänn igår;))
Så jag har ju lite att välja på!

Nej men ha en trevlig torsdag!
Och tack Sandra, Jonnah och Cissi för gårdagen! Ni är underbara<3

/V


'Cause in the end it's only you and me and no one else is gonna be around
To answer all the questions left behind
And you and I are meant to be so even if the world falls down today
You've still got me to hold you up up
And I will never let you down
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0