I think this thing is called, life


God kväll (natt) kära anonyma och blyga läsare.
Ge er tillkänna!

Just nu sitter jag här i min ensamhet, och är extremt övertrött.
Sara och Oscar har precis åkt härifrån, vi har moffat och kollat tv, min favoritsysselsättning!
Gårdagskvällen och natten spenderade min son hos sin mormor och morfar, det var lite läskigt (för mig) men det gick alleles utmärkt. Kändes jättekonstigt att gå och lägga sig utan honom och vakna upp utan honom.
Man kan ju säga att jag inte sovit utan min älskade bebis sen innan jag blev gravid, för då låg han ju är inne i magen och sprattlade om nätterna!

Så i eftermiddags åkte jag till hällby och hämtade hem min älskling!
Nu ligger han och sussar så snällt i våran säng, right where he belong<3

Imorgon ska vi fira min kusin Johanna som fyller 15, stora tjejen!
Sen vet man alldrig vad som händer och sker.
Jessica kanske får för sig att komma hem, eller kanske inte, god knows.
Jag hoppas hon har det bra där borta iaf, annars ställer jag gärna upp med att åka och avliva en viss person :)
Just give me a call honey!<3




Nej men, sova kanske?
But there's just too much thoughts in my head..



/V - förlåt alla, för allt

Kommentarer
Postat av: Cara O Isabell

jag läser alltid de vet du:) PUSS!

2009-03-09 @ 20:31:06
Postat av: Jessica

va söt du är :D

2009-03-09 @ 21:25:14
URL: http://strippedconfessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0