Jessica Flodén


Idag ska jag träffa min kärste Jessica Flodén.
Blir väl en runda på stan, farligt när man knappt har några pengar!
Men en liten fika skulle väl plånboken förhoppningsvis inte kollapsa av, vi får hoppas!

Solen skiner idag med och det är tamefan UNDERBART!
Som jag längtat efer dig solen!
Blir förmodligen att ta på sig mina nya tygskor idag då :)
Åh vååååår ljuvliga vååååår, ni förstår inte vad  jag längtat!
Tänk att för ett år sen så var jag höggravid, och gick och hade ont och bara längtade efter att Liam skulle komma ut!
Tänk att tiden går ju oerhört fort.


Nej men nu känner jag att det börjar kurra i magen, så man kanske ska fixa något att äta.

Ha det skönt i solen allihopa, det ska jag ha!
/V

Kommentarer
Postat av: jessica

naaw, hjärtat!<3

ska bara klä på mig o hasa mig upp ur sängen så ska jag äntligen träffa dig, o krama dig!!!! jag älskar dig så mycket min skrutt<3

2009-03-19 @ 13:47:46
URL: http://letmebemeee.blogg.se/
Postat av: Sniiiigel

Haha efter allt dit tjat om solen så fick du den till slut din fjant:)

2009-03-20 @ 00:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0