Mys fredag


Sitter här uppkrupen i soffan och njuter av min egentid, att bara vara "jag" för några timmar..
Det är så skönt att Liam börjat få rutin på sina sovtider!

Idag har vi ju som sagt haft tvättstugan, så dagen har ägnats åt att springa upp och ner - ner och upp från tvättstugan med Liam på armen! Men nu känns det grymt skönt att berget med smutstvätt är borta.
Bara rena kläder, lakan & handdukar, wonderful.

Framåt eftermiddagen/kvällen kom mamma och vovvarna förbi och senare på kvällen även  pappa :)
Så jag tyckte att jag gott kunde bjuda på lite mat! Spagetti och köttfärssås till paps, samt mozarella pizza i ugnen åt mamma (hon är vegetarian). Sen nattade jag Liam, och vi satt oss och kollade på let's dance.
Jättemysigt att få umgås lite med sin familj!
Nu har de åkt hem och lämnat mig ensam igen, men det är skönt.
Jag gillar att vara ensam, inte för ofta. Men någon gång ibland, det är så skönt att bara vara med sig själv på något sätt.
För då kan man verkligen "bara vara".

Imorgon ska jag och Liam till Leklandet tillsammans med Anna, Robin och lilla Isadora.
Ska bli jättetrevligt!
Visst att Liam kanske är lite liten än, men jag tror att han kommer tycka det är kul ändå :)

Nej idag ska ja sova tidigt!

Simma lugnt.
/V

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi får gå till Leklandet en annan dag! Det finns rätt mycket där att göra för Liam också faktiskt. Men tror att det är som roligast för våra kids om sisådär 4-5 år! Vi ses på tisdag, gumman!

2009-03-15 @ 22:38:35
URL: http://annadite.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0