Onsdag


Like a rollercoaster, it goes up an then it goes down..

Du betyder mycket för mig och ja vill att du ska förstå det.
Men det är så mycket just nu och det känns som en enda stor röra i min stackars skalle.
Jag måste lyckas hitta mig själv någonstans där inne.
Jag hoppas du förstår det<3


Idag har jag träffat Sara och det har varit jättetrevligt !
Käkade lunch på tingsgården, sved lite i plånboken men det var det värt för grymt gott var det :)
Efteråt gick vi till hennes och Thimmys lägenhet, så mysig så!
Gick sedan till stan och mötte upp Icchay och gissa om Liam blev glad att se honom!
Så himla kul att se :)

Imorgon ska jag klippa mig, senast jag gjorde det var nämligen i feb 07. Så det kanske är på tiden?
Efter det blir det en date med Sara igen, himlans trevligt måste jag säga!

Nej men, lovade mig själv att lägga mig tidigt ikväll så det kanske vore bra att göra det också.

 
Folk brukar säga att jag är söt, det är sant.

God natt!
/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0