Sol!


Jag kan inte hjälpa det, blir lika glad varje gång jag tittar ut genom fönstret och ser att solen skiner.
Det är ljuvligt.

För övrigt så mår jag inte sådär jättebra, är svinförkyld.
Näsan rinner, halsen gör ont och det känns som att min kroppstemperatur stigit med några grader..
Det suger.

Igår var jag och Liam på tuna park med Sandra och Jonnah, vilket var trevligt trots att jag kände mig som en zombie.
Hittade mjukiskläder för 100/spänn plagget så jag köpte en tröja och mjukisbraller.
Min favorit outfit ju! haha

Idag bär det av till komunfastigheter för att köpa en ny tvättstugenyckel för 200.. Är man klantig så får man helt enkelt skylla sig själv. Sen kanske man ska möta upp Angelica på stan också!
Förresten så måste jag också meddela att jag och Jessica har gått och blivit nyttiga!
Från och med igår har vi startat en helt ny livsstil, vilket utesluter cola, godis, chips, kebab, hamburgare, you name it.
Och för en gångs skull känner jag mig faktiskt riktigt motiverad, speciellt efter att jag provat jeans inne på Gina igår.
FYFAN!
Jag må inte vara fet, men en mer otränad kropp får man leta efter..
Men nu jävlar, beach 2009, here I come!

Nej men, dags att göra sig lite snygg för att ge sig av mot stan.


Ha det fint!
/V

Kommentarer
Postat av: Ma

Vad skönt att du mår så pass bra. Kram

2009-03-24 @ 10:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0