Söndag


Earth hour igår blev lyckat, trots att bara Sandra kom.
Inte för att hon är så bara, men iaf!
Tack gumman för en mysig kväll och tack för presenterna, det var verkligen inte nödvändigt<3
Och fy skäms på er andra som sa nej i sista stund, vi är besvikna!

Idag är det slapp-söndag som gäller.
Har tvätt-tid, tänkte tvätta det sista innan vi sticker till gotland på tisdag.
Kom på att jag kanske inte nämnt det?
Jag mamma och Liam åker dit och ska vara där i 12 dagar, sen kommer pappa över under påskhelgen!
Ska bli så skönt med lite miljöombyte.

Hoppas ni haft en trevlig helg.
/V

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kommer att ringa dig imorgon jag tar bussen 13.40 ner på stan:) är där ca 14.10 :) Men jag ringer strax innan kl 13.00 när ni ska vara på BVC! vi syns imorgon<3

2009-03-29 @ 19:16:11
Postat av: Sandra

Tack själv vännen! Det var super mys :) <3

2009-03-29 @ 19:59:11
URL: http://sandrandersson.blogg.se/
Postat av: Sniigeln

Ha det så kul i gotland din muppefjant:) Hoppas du får reda på allt det där vi pratat om, du vet:) I miss you din mupp, ville bara säga det.

2009-03-30 @ 22:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0