Tisdagendentredjemarstjugohundranio


Hejsan.

Just nu sitter jag i soffan tillsammans med min trofasta vän Angelica.
Hon kom hit alldeles nyss och vi har inte lyckats klura ut vad vi ska hitta på för något än ;)

Igår var Jeff här, eller ja han åkte precis innan Angelica kom om jag ska vara ärlig.
Trevligt trevligt :)<3

Imorgon ska jag träffa Sara Strömbrink, var längesen. Eller nej, där ljög jag faktiskt.
Var ju hos Sandra Andersson i lördags på kalas, och då var Sara där!
Var mycket trevligt i övrigt, Sandra hade gjort massa gott småplock och Johan agerade bartender, så vi tjejer fick en lista med drinkar och hade bara att beställa när vi var sugna :)
Hur bra som helst med andra ord, tack Sandra för en supertrevlig kväll! <3

Men nej, nu ska jag försöka hitta på nått som jag och Angelica kan göra innan vi ruttnar ihop!
/V

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för att du kom i lördags gumman. Du är guldvärd <3

2009-03-04 @ 09:33:16
URL: http://sandrandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0