Tjolahopp


Tjolahej.

Sitter här med datorn i knäet, ovanligt va ;)

Hänt på senaste då?
Igår var Angelica över ett tag och var social, efter det kom Icchay förbi och senare Marie.
Mycket trevligt!
Jag lagade mat åt folket, blidde lax och potatis i ugn.

Icchay stannade över natten för att han skulle ta Liam, men ja, stor i orden liten på jorden..
Suck. Men men!
Det var trevligt ändå, kul för Liam att få umgås med sin pappa en längre stund också, och även om Icchay inte tog honom under natten så nattade han honom åtminstone :)

Idag har jag och Liam varit hemma hos Anna, Robin och Isadora i nyfors. Var mycket trevligt!
Käkade kladdkaka och busade på golvet :)

Sen bar det av hemåt vippan igen, och jag måste faktiskt få skryta lite med att vi gick både dit och hem! Så lite motion har jag fått i alla fall! haha. Synd bara att jag sabbade det med en kebabtallrik sen ;)

Nej men, forsätta glo lite på American Pie nu kanske!
Puss och kram
/V

Kommentarer
Postat av: I

Humpf...

2009-03-23 @ 00:28:31
Postat av: Anna

Duktig tjej som gick! Klart att du förtjänade kebaben sen. ;]

Tack för i lördags! Hade hur trevligt som helst. :] Kram!

2009-03-23 @ 11:28:30
URL: http://annadite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0