Just words


God kväll

Sitter här i soffan, all alone.
Har precis sett klart på "lie to me", grymt bra serie faktiskt. Lite annorlunda.
Jag vet inte ens hur länge Jessica har varit borta nu. Den slynan!
Nejdå älskling jag skojar bara<3
Men antar att hon kommer hem till helgen i alla fall.

Annars då?
Doksåpan fortsätter väl, det blir vad man gör det till.
Att det är kaos i min skalle just nu har jag ingen annan att skylla än mig själv faktiskt, jag är medveten om det.
Jag vill bara inte göra några fel, men jag är livrädd, verkligen skitskraj.
Och jag hatar att jag inte bara kan veta vad som är rätt och göra allt bra. Jag hatar att se folk må dåligt, och speciellt när det är pga mig.

Igår hände det inte så mycket, var och handlade på sveaplan och Angelica följde med, hon ställer alltid upp och det är hon fan guld värd för! <3
Men lagom klantig som jag är så glömmer jag förstås att köpa det enda som jag åkte iväg för att köpa,
gröt till Liam.
Som tur är så har man världens bästa mamma som hade vägarna förbi och svängde upp med ett paket äpplegröt, tack!
Sen var Icchay över en snabbis med Tom och Eric. Skulle få låna min fina "el maco" telefon haha :) Klant som han är så har han ju aldrig en fungerande telefon själv, så jag tänkte vara snäll och erbjua honom låna min.
Gud nåde honom om han tappar den eller något, jag har faktiskt tryckt i mig 5 el maco burgare för att få den! (lögn, jag åt 2, sen Icchay, Jessica och bror varsin ;)) Men ändå!

Igår kväll kom Jeff över också och det var förstås mysigt :) Tog det bara lungt framför teven.
<3

Idag har jag inte satt min fot utanför lägenheten. Jag hatar verkligen det här pissvädret.
När fan ska det sluta snöa? Jag vill ha vår! 
Sol, värme och ingen snö!
I övrigt så har Angelica varit här en sväng idag också, tog med sig en stor godispåse :D
Då är lyckan gjord.

Nej, jag måste duscha, och sova!
Adios.
/V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0