Yesterday


God eftermiddag.

Kvällen igår var faktiskt helt okej.
Först var vi ute i borsökna jag, Jessica och Sandra och grejade lite där.
Sen gjorde vi oss vackra och begav oss iväg mot stan.
Hem till Sandra, käkade pizza, och sedan till rothoffs.
Var inget roligt folk där, så vi slog oss ner på en bänk bara vi tre och satt och hade det trevligt :)
Senare bestämde vi oss för att ge Raw ett försök, har aldrig varit där nämligen.
Gratis inträde till klockan 23, vi var där 22.50 och stod längst fram i kön i 5 min!
Vakterna lovade oss gratis inträde, klockan var nämligen 22.59 när vi kom fram..
Men de sura tjejerna i kassan påstod att klockan var 23.06, så vi visade upp 4 mobiler som var 22.59..
Men nejdå, det var deras klocka som gick rätt..
Sen var dom ju inte så dåligt otrevliga heller, så inte en chans att vi tänkte betala nått inträde.
Vi gick därifrån istället, surt värre.
Hade ingen aning om vart vi skulle ta vägen, hade ju bestämt med lite folk att vi skulle möta dem på Raw, min Stina bland annat!
Så vi insåg att det kanske var lika bra att betala inträde till de sura jävlarna.
Men var tvunga att traska till nyfors och hämta pengar först.
Mötte upp Jeff och hans kompisar en snabbis på järntorget för att säga hej och det var ju trevligt eftersom det var så längesen vi sågs :)
Mot Raw igen då, mötte Stina utanför, som fixade in mig gratis! Kunde ju inte vara mera passande :) Var jätteroligt att få träffa henne, men i övrigt så var inte Raw min grej riktigt.
Hade blivit lovad skjuts hem av Jeff och hans kompisar men eftersom jag inte lyckats spara numret på mobien så sket det hela sig, kändes mindre kul att behöva gå hela vägen hem till vippan.
Men! Utanför Raw såg jag en bil jag tyckte att jag kände igen och mycket riktigt, inuti den satt Linus!
Och han var jättesnäll och skjutsade hem mig och Jessica :) helt perfekt.

Nu sitter vi i soffan, Jessica har däckat bredvid mig och Icchay har varit och lämnat Liam som ligger ute i vagnen på balkongen och sussar han med.
Min fina lilla skatt, har dansat hela förmiddagen!

Kanske ska vila lite jag med?
/V

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr

Postat av: jessica

Det var jätte trevligt kväll =)

Älskar dig gummsan! <3

2009-05-04 @ 20:44:58
URL: http://letmebemeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0