En måndag i sängen


Både Liam och jag har legat sjuka idag.
Min krake sov jättedåligt inatt och hade över 39 graders feber :(
Så idag har vi spenderat större delen av dagen sängliggande och bara varit.
Det behövs när man inte mår bra.
Nu har Liam inte någon feber längre i alla fall, skönt det!

Imorgon bitti ska vi till ögonmottagningen och kolla upp Liams ena öga.
Sen blir det väl att träffa Icchay, han har ju varit i Södertälje en vecka!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen nanna kudden.
/V


Och just precis du, irriterar mig som f*n just nu.

Kommentarer
Postat av: jessica

Jag hoppas lillkillen blir bra snart. saknar er<3

Tänker på er hela tiden!!!

2009-05-14 @ 01:25:43
URL: http://letmebemeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0