Fredag igen


Känns som att det är fredag varannan dag!
Går så sjukt fort...

Vet att jag uppdaterat lite dåligt, förlåt för det.
Så vad har hänt de senaste dagarna då?

I tisdags
var Angelica här en sväng och umgicks med mig, trevligt förstås :)

I onsdags mötte jag upp Jessica och Sandra på stan för att överlämna min lilla prins till Jessica för ett par timmar.
Så jag och Sandra åkte till borsökna och grejade där, städade på övervåningen, plockade, sopade, damsög och dammade. Så nu ser det faktiskt helt okej ut där uppe, men det är ju som sagt inte klart ännu.
En vägg ska tapetseras i mitt sovrum och en ska målas, sen är det färdigt!

Igår var jag och Sandra och hälsade på på rekarne och hämtade ut Sandras betyg.
Var jättemysigt att träffa mina gamla lärare och visa upp Liam! De blev så glada så :)
Efteråt gick vi och fixade Sandras ansökan till komvux och drog och vidare till sveaplan för att handla lite mat.
Gjorde goda rotfrukter i ugn och citronkyckling med en stor fetaostsallad, MUMMA!
Sen satt vi och snackade skit och hade det trevligt resten av kvällen.
Som jag saknat min Sandra efter 1,5 år!


Idag har jag inga planer än så länge, känner mig sällskapssjuk men orkar inte göra något speciellt heller.
Någon som vill umgås?



Nu ligger min lillbuse och sover i vagnen på balkongen, som vanligt vid den här tiden.
Och jag funderar på att slumra en stund jag med, sömn behövs alltid!

/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0