Fredag


God kväll!

Har varit en ganska seg dag idag. Varit hemma hela förmiddagen och bara slöat, orka hitta på något i det här skitvädret liksom?
Men framåt eftermiddagen tog jag mig i kragen och tog bussen till sveaplan, där vi mötte upp Sandra och Åsa inne på barnens hus!
Köpte en lite försenad födelsedagspresent till Liam, en bobbycar!
Hade ju inte tänkt köpa någon från början eftersom han fick sin "old school" bil av sin mormor och morfar.
Men det visade sig att den var lite för stor för honom, så han nådde inte ner till golvet med fötterna när han satt i den.
Så jag tyckte det var lika bra att köpa en som han kan använda nu på en gång :)

Sandra köpte ett paket badankor till Liam som han fick i efterskott :) Sen följde de med oss hem en sväng.
Köpte med oss munkar och cola inne på coop också, smarrit ;) haha
Mamma tittade förbi en snabbis och lämnade Liams presenter som han fick på kalaset vi hade för honom igår med släkten! Han var superförtjust i alla leksaker han fick, framförallt de han fick av gudmor!

Tyvärr var Sandra och Åsa tvungna att åka vid 8 för att de blev bjudna på middag. Så de lämande mig ensam :( Elakt!
Men det är väl skönt med en kväll för sig själv också, men jobbigt när man känner sig sjukt sällskapssjuk!
Men imorgon är jag barnledig igen (känns som att det var igår jag var det.. känns inget vidare!) så då ska jag se till att dra iväg någonstans och umgås! Får se vart jag hamnar :)
Sandra och Åsa ska förmodligen leka med mig iallafall! Underbaaart.

Just det! Måste ju berätta att Liam har börjat ställa sig upp och stå helt själv utan nått stöd! Han har som mest stått ca 5 sek innan han ramlar ner på rumpan igen. Han är så duktig min lilla prins!
Är nog inte så långt kvar tills han går nu :)


Nej men, man kanske ska sova? Har ändå inget vettigt för mig.
Trevlig fredag alla fyllesvin där ute! :)
/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0