Liam 1 år!

Ni har väl sett världens sötaste födelsedags annons i kuriren?

För ett år sen, den 18 maj 2008 föddes våran underbara Liam.
Idag fyller han 1 år!
Så grattis, miljoner gånger om, till dig mitt hjärta.
Jag hoppas att du har haft världens bästa födelsedag!

Har tänkt uppdatera tidigare under dagen, men har verkligen haft fullt upp!
Firade först Liam i hällby med familjen, och han fick massa fina grejer!

Sen i eftermiddags skulle mina vänner komma och fira honom här i lägenheten.
10 stycken skulle komma, men 2 dök upp.
Olika ursäkter, och ja, vad ska jag säga. Ni hade väl era anledningar men jag känner mig ändå besviken..
Liam fick i alla fall världens bästa födelsedag, med gott sällskap, tårta, och massa nya roliga saker!
Tack Angelica och Malin för att ni gjorde det till ett mysigt litet kalas trots allt!



Det här har Liam fått:

* En "old school" bil, som man kan åka på
* Bord och stolar från Ikea
* Babygunga
* Play2learn snigel
* Kläder
* Lyckopenning
* Lastbil med lyftkran
* Babypool
* Sandlåda
* Hink med strandleksaker
* Bäddset
* Nattlampa
* Solhatt
* Solglasögon
* Badshorts och bad t-shirts
* Pipmugg från Lundemyr


Nu ligger födelsedagsbarnet och sover efter sin stora dag!
På torsdag ska tjocka släkten fira honom :)

/V

Kommentarer
Postat av: Linda "Felicias mamma"

Grattis Till Liam!

2009-05-19 @ 09:51:29
URL: http://liinda016.blogg.se/
Postat av: jessica

och en mobiltelefon? =(

2009-05-19 @ 16:04:17
URL: http://letmebemeee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis min lilla kille<3<3<3 vi hade det faktiskt väldigt mysigt ändå:)!

2009-05-19 @ 23:00:53
Postat av: TILL LIAM

JÄTTE GRATTIS TILL ALLRA BÄSTA LIAM! VI HOPPAS ATT DU HAFT EN JÄTTE FIN DAG PÅ DIN ALLDELES EGNA DAG OCH ATT DU FICK MÅNGA FINA PRESENTER. VI SAKNAR DIG OCH FABIÁN SAKNAR NÅGON SOM BROTTAR NER HONOM OCH DUNKAR HANS HUVUD I GOLVET HEHEHE.. NU KAN HAN NOG GE IGEN.. KANSKE KANSKE ;-) VI SAKNAR DIN MAMMA OCKSÅ, SJÄLVKLART!



HOPPAS VI SES SNART OCH ATT NI KAN KOMMA PÅ FABIANS DOP!



PUSSAR & KRAMAR I MÄNGDER!





// JESSICA Y FABIÁN

2009-05-20 @ 12:03:01
URL: http://strippedconfessions.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0