Irriterad..


..är precis vad jag känner mig just för stunden.
Ska du ge mig onödig skit så kan du lika gärna låta mig vara.


Idag har vi varit en snabbis till tuna park och sedan gått promenad ute i det otroligt härliga vårvädret!
Det är ju nästan skrämmande hur fort det går nu, all grönska har bara sagt "pang" och slagit ut på ett par dagar.
Jag är lycklig.
Det luktar grillat när man går genom samhället och fåglarna väcker en med sitt kvittrande klockan 4 på morgonen, nu vaknar allt äntligen till liv efter vinterns dvala.
Ljuvliga tid!!!

Imorgon ska jag som sagt ut till borsökna och jobba med huset.
Och Sandra har lovat att följa med, ska bli skitmysigt :)
Senare på kvällen så blir det partaj för hela slanten, ser fram emot att få släppa allt för en stund.
Det är så skönt med egentid, trots att jag saknar Liam varje minut.
Twistat..


Snyggingarna jag ska umgås med imorgon, Sandra och Jessica! (bild från 06)
.
Nu tror jag faktiskt att det är dags att lägga sig!
Har en lång dag framför mig imorgon.

/V

Kommentarer
Postat av: sandra

haha vilken bild ! anyway, jag sitter hos mamma just nu för min kära pojkvän gick hem med min nyckel igår och somnade. jag har inget batteri på mobilen, men jag laddar det så fort någon i det här huset har lust att skjutsa hem mig :) ringer dig på en gång. puss <3

2009-05-02 @ 09:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0