Lonley I'm soo Lonley


Sitter i soffan, ensam, en lördagkväll.
Känner mig depp.
Var ju ensam igårkväll också, kan ju vara skönt ibland, men sanningen är att jag är sjukt sällskapsberoende!



Har i alla fall varit en bra dag i övrigt.
Tog det lugnt på förmiddagen, lagade pannbiffar, kokt potatis & broccoli med brunsås till lunch, gottigt.
Sen kom pappsen och hämtade upp mig och Liam vid 2-tiden.
Lämnade Liam en sväng hos sin gudmor, så att jag skulle kunna få övningsköra lite.
Har ju inte gjort det på ett år nu, illa ,jag vet.
Men det gick ganska bra! Nu gäller det bara att det blir övningskörning regelbundet så jag kan fixa körkortet så snart som möjligt!
Efteråt åkte vi ut till borsökna och jag fortsatte röja lite, det går framåt nu minsann!
Hämtade upp Liam vid 5 utanför kloster kyrka, allt hade gått jättebra, han stormtrivs ju med sin gudmor!
Eftersom det var pride nere på stan så hade nån tok självklart sprungit fram till honom och gett han en liten pride flagga som han suttit och fladdrat med, det hade varit mycket uppskattat av folket på stan! haha!

Har inga planer för morgondagen heller.
Måste hitta på något! Trivs bäst när alla dagar är fullbokade, trot eller ej.

Nu ska jag dricka pepsi och fortsätta tycka synd om mig själv!
/V

Kommentarer
Postat av: jessica

jessica älskar att umgås med sin gudson. likså jag älskar min vicky<3<3<3

2009-05-10 @ 02:11:49
URL: http://letmebemeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0