Mina möbler




Här har ni lite smakprov på vilka möbler jag kommer ha i huset när jag flyttar in.

Har soffan, men med beige klädsel nu så jag funderar på att byta till blå och vitrandig.
Skulle passa stilen jag vill ha mycket bättre.
Sen ska jag köpa en liten Jennylund fåtölj, men frågan är, ska den vara i klädseln ovan eller i vit?
Vit blir ju skitigt på nolltid med en lillkille i huset..
Tycker egentligen inte om att blanda mönster "på mönster", tänker på soffan, men tycker de går rätt bra ihop eftersom det är samma färgskala.

Sen kommer jag ha den underbara hemnes serien i sovrummet, har byrån men sängstommen ska inhandlas så snart sovrummet är färdigt!

/V






Kommentarer
Postat av: Anna

Hade jag varit dig hade jag valt mönster på fåtöljen! Vi vet alla vad kladdiga barns händer kan göra med vitt. ;]

2009-05-18 @ 18:06:06
URL: http://annadite.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0