Somm(mmmmm..)ar!


Jag har haft svårt att se maj som en sommarmånad, sommaren börjar ju i juni..
Men nu är det tamefan sommar!
Underbara, härliga sommar som vi väntat hela hösten och vintern på!
Solen, min gud, aldrig någonsin ska jag sluta dyrka dig!


Har inte skrivit så mycket om vad jag gjort den senaste tiden..

Man kan väl säga att jag har haft lite allt möjligt för mig.
Har umgåtts med mina nära och kära, allra mest med Sandra och Angelica.
Helt underbart. Ni är så älskade!
Jag har verkligen tänkt mycket på det på senaste, mina vänner betyder allt för mig och jag är så tacksam för att ni finns i mitt liv. Förstå det!


Världens underbaraste Angelica, som för närvarande befinner sig i Barcelona!

Dagen idag har iallafall spenderats nere på stan tillsammans med Malin och Stina, i jakt på en present till Sara som fyller 20 år imorgon. Det var omöjligt, vi letade i flera timmar men kände oss inte nöjda med något.
Tillslut enades vi iaf och vi får hoppas att presenten behagar damen. Annars finns det ju alltid bytesrätt ;)
Var mysigt att umgås med tjejorna eftersom vi inte ses alltför ofta, så tack för idag!

Imorgon kväll blir det nog lite partaj också tillsammans med Sandra och Jessica förmodligen, ser fram emot det!
Speciellt om vädret kommer vara lika underbart som idag.
Tänk att få sitta ute och grilla i solen, dricka något gott och umgås med härliga människor.
Åh så ljuvligt!

Nej, förlåt för mitt extremt långa och osammanhängande inlägg, är lite av min specialité;)

Simma lugnt och glöm inte mamma på söndag!
/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0