Stackars lilla älskling :(


Nu har jag precis lyckats natta Liam.
Han har strax över 39 graders feber och ont i magen, min lilla älskling! :(
Känner mig inte alltför pigg jag heller, ont i halsen och är allmänt hängig..

Har i alla fall varit en sväng i borsökna idag med pappa.
Han fick en hel del gjort, är alldeles strax dags att lägga golvet där inne och då kommer det verkligen börja se färdigt ut!
Liam var en riktig liten buse så jag fick inte riktigt lika mycket gjort, men dammade och dammsög lite i alla fall.
Är ju dammigt överallt, så måste våttorka allt för att det ska bli helt rent sen.
Tog en liten promenix med Liam i vagnen i det vackra vädret.
Och gud så underbart det var!
Luften var varm, solen sken, doftade en blandning av nyutslagna blommor och grillat och barn som lekte överallt.
Som jag längtar ut dit!
Gick ner till sjön och upptäckte att Liam slocknat i vagnen, så jag gick ut och satt mig på bryggan en stund och bara njöt.

Efter borsökna följde jag och Liam med hem till hällby en sväng och käkade kvällsmat inne hos mormor.
Det var jättemysigt och mormor blev så glad över att hon äntligen fick träffa Liam igen.

Nu är jag rysligt trött och funderar faktiskt på att gå och lägga mig.
/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0