Tack mitt hjärta


Liam ligger i vagnen på balkongen och sussar gott.
Han är så duktig min lilla kille.
Hur skulle mitt liv se ut utan honom?
Det vill jag inte ens tänka på.
Även om saker kanske är ganska struliga just nu och jag inte fungerar så bra som jag borde.
Så är det en enorm skillnad på den jag är idag mot den jag var innan jag fick Liam.
Jag har kommit att värdesätta helt andra saker, prioritera på ett annat sätt och se livet som något så mycket större än vad jag gjorde innan.
Den som inte fått barn kan omöjligt förstå vad jag menar, men ni som har det vet nog vad jag talar om.
Att få barn förändrar ens liv på så många fler sätt än man kan tänka sig.



Så tack Liam, tack för att just du kom till mig.
Tack för att du är min son och älskar mig för den jag är.
Tack för att du har gjort mig till en bättre människa och gett mig så mycket.
Jag kommer ge dig mitt liv, min uppskattning och min kärlek varje dag, så länge jag lever.
Mamma älskar dig!

/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0