Dan före dan, före alkisdan!


Ja och så har man varit hemma i precis en vecka idag då. Känns för jäkla illa. Men som tur är så är vi på bättringsvägen, jag mår helt okej förutom att jag fortfarande känner mig lite matt i kroppen. Hur som helst så är tanken att Liam ska till Gun-Britt på fredag och att jag ska avverka min första dag på papas tapas! Därefter kommer jag vara barnledig, över helgen.
Det är nämligen så att jag och Icchay beslutat att Liam kommer bo hos mig, och endast vara varannan helg + en veckodag i veckan hos sin pappa. Har pratat med lite kunniga personer på familjerätten där dem sa att Liam fortfarande är lite för liten för att bo varannan vecka. Så så fick det bli! Verkligen inte mig emot! :)

Så helgens planer för mig kommer inefatta, alkohol. Missade ju Jessicas inflyttning/halloweenfest förra helgen när jag var hemma så jag hade tänkt ta igen mig lite den här helgen, skönt att koppla bort vardagen och bara vara!
Sen så ska det hinnas med att måla hallgolv + trapp hemma i helgen samt spika upp lister i köket.. Nåja, det är ett mål i alla fall.

Någon mer än jag som börjar få lite små panik över julen? Kanske låter löjligt, men till jul vill jag att allting ska vara perfekt. jag vill köpa allt fint julpynt jag vill ha till min stuga, jag vill hinna baka massor, köpa dem perfekta julklapparna och givetvis få det någorlunda färdigrenoverat hemma. Dags att börja skriva prio-listor känner jag!

Efter en veckas, i stort sett, sängliggande så är prio listan för imorgon;

* reda ut mitt tilltraslade hår
* duscha
* plocka ögonbrynen
* flytta hem till mig och tvätta, städa och handla mat!



You're everything I need, and more <3
/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0