Fortfarande hemma...


Nu har jag och lillkillen snart varit hemma i en vecka. Det börjar bli extremt långtråkigt.
Har bara tagit det lugnt hela dagen och nu till kvällen blev jag sugen på att äta något gott, så jag lagade i ordning fläskfilé och klyftpotatis, mumsfilibabba!
Sitter framför en skum film på tv nu, broken heter den. Sån här som gör en lite små psykad ni vet? Äsch, ingenting för mig egentligen men det är pappsen som insisterat på att vi ska se på den, så lika bra att blogga samtidigt ;) Har börjat få en enorm hemlängtan till min lilla stuga nu också, kanske blir av att vi åker dit imorgon igen eftersom iaf jag mår bra nu.

Nej men, så mycket mer intressant har jag nog inte att komma med mitt folk.

Trevlig kväll på er!
/V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0