It's good to be back


Det är synd min lilla familj här hemma i hällby. Jag och Liam har legat sjuka sen i onsdags. Liam mår sämst av oss, har haft mellan 38-39,5 i feber hela tiden. Hur som helst så var vi till vårdcentralen idag med honom där de konstaterade att han fått öroninflammation, så nu går lillkraken på pencillin.

Jag är fortfarande inte helt frisk heller så blev inget papas tapas för mig idag inte. Jättetrist! Men börjar ju så fort jag tillfrisknat. Kommer praktisera där i 6 veckor för er som undrar, och det är genom köttskolan då förstås :) ska bli jättespännade!

Annars då? Skulle kunna skriva en hel roman här om den senaste tidens händelser. O boy va jag skulle kunna skriva grejer här, men vet ni vad? Det tjänar absolut ingenting till och jag orkar bara inte bry mig. Människor får sköta sitt, så sköter jag mitt helt enkelt. Jag är faktiskt så himla lycklig att äntligen stå på helt egna ben, jag har bara mig själv och Liam att tänka på och det är skönt! Jag känner mig starkare än någonsin och jag har fått en sån klarhet i saker som jag aldrig trodde jag kunde få klarhet i förut. Livet känns kort och gott, otroligt bra.

Nu ska jag försöka natta lillbus som blivit superpigg av sin alvedonsup! haha.

Sköt om er
/V


Kommentarer
Postat av: Cara

Aaah är så stolt över dig :D <3

2009-11-09 @ 19:54:23
URL: http://mywaynow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0