Torsdag kväll


Imorgon börjar jag äntligen på papas tapas och gissa om jag är nervös! Tänk om dem ber mig göra massa saker som jag inte har en aning om hur man gör? Eller tänk om jag klantar mig ordentligt och har sönder eller förstör maten.. äsch det går som det går! Jag kanske bara får sköta disken ändå ;)

Efter praktiken ska jag köpa lite nyttigheter på stan och sen bege mig av till Jessica och hennes nya lägenhet i lagersberg! Eftersom det är fredag den 13:onde imorgon så ska vi se lite rysare (jag kommer dö på plats) sen blir det förfest och utgång på det!



Nu måste jag plocka brynen och gegga in mig i b-u-s sen är det bums i säng!
/V

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas det gick bra på praktiken! :)

Du, har jag ditt nr? eller rättare sagt har du ändrat? För jag smsa dig förra veckan men fick varken leverans rapport eller nått! :/

2009-11-22 @ 21:04:29
URL: http://mollyett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0