Supersöndag


Vaknade upp hos Filip i morse, alltid lika mysigt. Sen blev det att sätta full fart till Ikea! Marina och hennes mamma kom och plockade upp mig vid sveaplan och därefter plockade vi upp Jessica :)
Inne på ikea var det kaos, människor överallt. Men jag lyckades roffa åt mig lite smått och gott! Blev en hylla och en matta till Liams rum, en hylla att ha ovanför soffan, en golvväxt, 3 tavlor, tavelhylla, pläd, fönsterlampor och lite annat!

Efter 5 kom icchay och lämnade min lillfis, som jag saknat honom!! Och han var dunderförkyld den lilla stackarn, näsan bara rinner och så är han jättehes :( tycker så synd om honom.. Men nu ligger han nerbäddad i mammas säng och sover gott. Right were he belongs!

Så i morgon blir det hemmadag med lilla sjuklingen. Men det är bra det med, då har jag ju tid att få upp hyllorna och fixa en massa annat här hemma :) Blir mer och mer hemtrevligt här! Sen kommer "guggu essika" (Gudmor Jessica) senare i morgon också, vi ska mysa och hon ska sova över. För på tisdag tänkte hon sno Liam över dagen :) Så då kommer jag iväg till skolan då i alla fall!

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och mysa under min nya filt :)
Trevlig kväll!


/V


Kommentarer
Postat av: GUGGU

Vi ska ha SÅ myspys i morgon! hihi, längtar som en fis<3<3<3<3 Wiiiiie... MYS<3

2009-10-12 @ 04:08:36
URL: http://kallamigbaragud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0