Äntligen fredag!


Sa till mina klasskompisar i tisdags att "snart är det fredag!" och se så rätt jag hade, tiden har bara sagt swiisch!
Nu sitter jag nyduschad, insmetad i b-u-s och peppar upp mig inför kvällen. Efter 5 kommer pappsen hit och lämnar min nya (begangnade) tv och därefter följer jag med hem till mor och far och hämtar lite öl till kvällen :)
Ska partajas lite med Sandra och Åsa, sen möta upp min klasskompis Emelie och dra till nybron för att träffa fler från klassen, gamla som unga! Ser fram emot det! Ska bli jätteskönt att släppa allt för en stund och bara ha kul. 


Jag och Sandra 07

Nu tror jag att det börjar bli dags att föna håret, tar ju sin lilla tid..

Trevlig helg :)
/V

 


Kommentarer
Postat av: I

mmm underbart

2009-09-13 @ 11:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0