Jag ville bara skriva något


Sitter här med mina papperstussar i näsan, ytterst sexigt. Och peppar peppar så känner jag mig faktiskt lite bättre, inte mycket men lite. Tänker bara ligga här och ta det lugnt, då borde jag väl bli frisk snart?
 
För på måndag smäller det ! Jag fyller 20 år !!!!
Har inte firat min födelsedag ordentligt sen jag fyllde 15, så nu är det tamefan på tiden! Har haft tankarna på så mycket annat nu på senaste så har tyvärr inte blivit så mycket planering, men ett partaj ska hållas mina kära vänner. Skriv upp och kom ihåg det! Blir det inte till nästa helg så blir det förmodligen i början av oktober.


Om ni bara visste hur sugen jag är på en saftig kebabtallrik.. Oj oj. Trots att smaken knappt existerar för tillfället så sitter jag har och fantiserar, det är nog något fel på mig. Haha.
Men har nog inget mera vettigt att skrva nu så lika bra att lägga ner.

Trevlig kväll :)
/V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0