Rubriken gick någon annanstans


Uschanimej vad det är trist att vara sjuk! Dock finns det en fördel, har inte kunnat legat och slappat i soffan såhär många timmar i streck sen.. ja innan jag fick Liam. Jag känner mig som ett litet barn igen. Mamma har tagit hand om mig hela dagen, när jag vaknade tog hon Liam, gav honom frukost och sedan skjutsade pappa honom till dagmamman. Så jag fick somna om och sova till klockan 11, så gudomligt.
Då gav min snälla mamma mig frukost på sängen och sen har resten av dagen tillbringats här i tv soffan. Så det går väl egentligen ingen jättenöd på mig. Men jag saknar skolan, och F. Dessutom känns det jobbigt att inte kunna ägna så mycket tid som jag skulle vilja åt Liam nu när det är min vecka :( Men vill ju inte smitta honom heller.

Nu kommer lillprins hur som helst hit snart och jag vill bara pussa och gosa! Men får helt enkelt försöka låta bli.
Imorgon är det fredag, igen. Märker ni hur sjukt fort det går? Och ja, min dag kommer väll se snarlik ut med denna skulle jag tro.


Nu börjar snart Tyra Banks show ;) haha!

4 dagar kvar till systemetdagen.
/V

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0